you're the reason i smile

gårdagen vart kanonbra, slutade 20 över 3, åkte hem kolla lite på tv sen drog jag & mamma och handlade tills kvällen sen drog vi hem igen och då kom filip. vi kollade på film och mös så mycket vi kunde eftersom han är på cup idag och imorn så träffar inte han på heela helgen det suger haha men ska va med min fina viktoria så det blir nog en superbra helg iaf. men sen gick vi ner och hjälpte till med maten, vi gjorde parmaskinsinlindad kyckling med pressad potatis och jag säger bara till er som inte ätit det, man kan fan inte äta nåt godare!! men sen iaf gick vi upp igen men det vart inte så länge eftersom filip skulle upp tidigt idag så han åkte hem typ kvart i 10 eller nåt. nu har jag precis vaknat och ska gå ner och äta frukost.
 
gårdagen bilder
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0