tjockis dag idag!

gud har verkligen bara svullat idag.. känner mig så jääävla fet:$ slutade 20 över 3, så sjukt seg dag. drog hem sov en liten stund sen åt jag. halv 8 började träningen då var det föräldrar/spelar möte i en halvtimme eller ah iallafall för oss. sen gick vi på bollen, gick väl helt okej för mig, lite oseriös träning eftersom tränarna var på möte men ja det blev iaf mycket match och det är ju alltid kul;) nu ligger jag i sängen och somnar vilken sekund som helst. ser fram emot imorn då jag ska vara med min älskade prins, godnatt.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: e m m a l a r s s o n ♥

har du börjat spela igen?? :D

Svar: klart, jag slutade aldrig riktigt, det skulle bli så mycket med skolan just då men nu är jag tillbaks!;)
vilmainfocus.blogg.se

2013-09-12 @ 18:49:35
URL: http://emmalarsons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0