sovmorgon

så otroligt skönt med en riktigt lång sovmorgon, börjar kvart i 11 fast som vanligt vaknade jag tidigt.. vi har bara två lektioner idag så slutar halv 2 så himla chill, då ska jag va med hampus sen ikv så ska jag förhoppningsvis träffa fill en stund. igår var jag ju hos farmor och farfar som sagt, har inte hälsat på dom på jättelänge så det var verkligen dags nu! sen drog vi hem vid 3 typ då drog virre hem också sen gjorde jag inte ett skit tills typ halv 8 då drog jag till filip och kom hem runt 10 somnade typ direkt var så sjukt trött. den här veckan är full med innebandy och är så himla taggad. tisdag träning, torsdag träningsmatch mot lillåns p97/98 och på söndag börjar sm åh är så himla taggad, och nytt matchställ har vi fått också! naaaaajs. 
 
asgammal bild 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0