seg dag

uschh dagen har varit förjävla seg, har varit skit trött idag.. somnade nästan på byrsta och det är ju det enda stället där man kan tänka sig anstränga sig vafan-.- slutade kvart över 2 drog hem och städade heeela huset som vanligt såg verkligen förjäävligt ut, men vilmis fixar fick även lite cash för det så då blire lättare;) sen gjorde jag även klart min novell så nu har jag alltså sovmorgon t kvart i 11 på måndag, kuuung. resten av kvällen har jag bara kollat på idol och pluggat på massa glosor som är tills på fredag. hinner inte plugga så mycket på dom imorn eftersom jag ska vara med filip. men nu ska jag dejta kudden, godnatt
 
det är nåt som krånglar med blogg.se så ni får en resten av bilderna imorn..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0