new in

tjääna, skolan är så sjukt chill på måndagar, vi börjar 10 över 9 och slutar halv 2 och har bara tre lektioner på hela dan fett chill! däremot imorn är fan den värsta dagen på hela veckan men som tur är, är hon som har två av våra lektioner borta just imorn så vi har 3 timmars håltimma.. fast ja det är ju inte heller speciellt kul. aja som sagt drog jag och virre t örebro efter skolan, matilda hängde också med. köpte inte så mycket men det får duga sålänge. kom hem typ halv 6 då kom filip t mig, vi snacka massa oså sen drog han vid halv 8 igen och sen dess har jag inte gjort alls myvket, kollat på idol och lite så men nu ska jag tjata på fille att han ska snacka med mig, han dissar sönder på skype fml:'( 
 
massa detaljer som inte syns...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hej

Vart har du köpt stjärntröjan?(:

Svar: lager157:)
vilmainfocus.blogg.se

2013-09-03 @ 16:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0