new in

så typiskt mig.. lovade verkligen mig själv att jag inte skulle shoppa mer den här månaden men vafan man tackar ju inte nej t att hänga med t marieberg precis haha... så sandra häntade mig typ 11 sen åkte vi hem t mig typ 1 halv 2. åt lite och sen drog vi ut med bilen och jag skulle köra, herregud om jag ska va ärlig så gick det fan jääävligt bra för att inte kunna nåt, sjukt kul var det faktiskt! gjorde det typ 3 gånger haha kul liv, stackars sandra.. du är underbar hörru. sen drog hon runt typ 7 då kom virre och sen dess har vi bara kollat film och ätit chips och dipp, tjejmys! imorn ska vi åka t farmor en stund sen på kvällen ska jag träffa filip. men nu ska vi fortsätta kolla, godnatt
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0