as chill helg

helgen har varit toppen verkligen och som ni antagligen redan förstog så har den spenderats med älskling och en jävla massa segeway åkande;) mamma tog hem segwayen i fredags och då kom även fill t mig så vi har verkligen kört nästan konstant sen i fredags tills idag haha tycker fortfarande det är riktigt kul haha:$ åkte hem från fille runt 3 typ och bara en liten stund senare kom hampus hit och sen träffade vi fille igen lite senare. satt och snackade lite sen drog vi t ica och köpte mat sen vidare hem t mig och åt och kollade på tv. fille drog runt 8 och hampus drog typ nyss. älskar verkligen när man har nåt att göra tills man ska sova. slippa vara helt rastlös. nu ska jag bara chilla lite tills jag blir trött sen sova. imorn ska jag t örebro med virre efter skolan och sen träffa fille en stund på kvällen skulle jag tro. förlåt för bibeln, godnatt
 
~senaste
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0