6 månader

idag har jag ett halvår med kärleken i mitt liv. kan inte tacka dig tillräckligt för att du är som du är. du är bland det finaste och underbaraste som finns! jag gör verkligen allt för dig filip även om det inte märks. skulle verkligen aldrig kunna klara mig utan dig med tanke på att jag sitter och gråter&lyssnar på depp musik på kvällen en dag då jag inte träffat dig. jag saknar dig så fort du lämnar mig och vet inte vad jag skulle göra utan dig, vem skulle jag vara? att bara se dig gör min dag bäst!! dina blåa ögon och det där underbara leendet bara du har. du är hela min värld och utan dig så blir jag helt tom, jag skulle gå vilse i hallsberg, då är det illa! jag älskar dig mer än allt annat på denna jord och hoppas du orkar med mig resten av våra liv för det är dig och ingen annan jag vill ha nu&föralltid. 16/3 är det datumet jag aldrig någonsin kommer glömma, du förändrade mitt liv och gjorde det bättre än jag någonsin trodde gick. jag älskar dig bästa













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0