24/9

skolan var skit seg idag ungefär lika seg som mig.. somnade till 345784 ggr i fåtöljen när jag kom hem:$ trots att jag var seg så var jag på nåt sätt tvungen att tagga till, till matchen som började kl 8 samling 7 så vart inget sovande för mig. matchen gick åt helvete och hela dagen har helt enkelt inte varit på min sida om man säger så, varit sur tamefan heeela dagen..  men glöm dina problem imorgon kommer nya som man brukar säga-.- imorn ska vi iaf t stenbäcken med byrsta, ska bli skitkul! fast det är en lång dag, börjar tidigt och slutar sent men äschh det är det säkert värt!
-
läste nyss några sidor i boken men jag orkar verkligen inte så nu ska jag bara borsta tänderna så är det natti natti som gäller. så nu säger jag godnatt
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0