-

sämst uppdatering jag vet men har verkligen haft fullt upp dom här dagarna! 
-
var lediga torsdag och fredag så har haft en riktigt lång helg, däremot kunde den ha varit bättre tyvärr, mest varit ledsen hela helgen men ja, vill inte gå in på det. idag tog vi en spruta i skolan, uschh fyfan grät som vanligt haha så jävla larvig.. sen slutade vi halv 2, drog hem och åt mellis sen mötte jag upp sandra vid ica och vi köpte massa gott sen drog vi hem t mig och kollade på studentfesten, riktigt rolig var det faktiskt! sen drog hon vid typ halv 6 då hoppade jag in i duschen och sen blev jag hämtad runt 6 så drog vi t åsbro, innebandybutiken var där och hade massa rea oså så fixade ett nytt grepp på klubban, fett skönt och självklart rosa också:$ nu ska jag sova och hoppas på bättre tider, godnatt
 
bilder från de senaste dagarna:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0