seriepremiär

tja, ligger i min "nya" nybäddade säng nyduschad mhhhh bästa feelingen! spelade ju match förut och som ni ser på rubriken var det seriepremiär och även i damjunior, vilket betyder att matcherna blir jäääävligt mycket tuffare och mycket längre nu! men det blir bara roligare så matchen idag var riktigt kul faktiskt dock förlorade vi med 4-3 men måste säga att vi ägde spelet alla tre perioder så det var synd.. men men nya tag tills nästa match. ni ska få se en bild på sängen sen och för er som inte vet det så ska jag göra om viktors rum t ett "tvrum" så det ska bli skönt att få en tv här uppe så man slipper sitta där nere hela tiden! imorn runt 11 kommer det en kille och kollar på min gamla säng, håll tummarna att han köper den så jag får in sängen på mitt rum nån gång.. sen direkt efter drar jag&mamma t marieberg och ska köpa massa saker t rummet sen kl 4 ska jag, filip och mamma kolla viktors hockey match. så ni veeet asså, godnatt 
 
dom senaste bilderna 
 
 
 
ska självklart ha ett större täcke sen och ska inte ha den soffan just saying:)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0