nytt rum

äntligeeeen!!! hela dagen idag har tillbringas med att fixa mitt rum. drog t ikea med mamma runt 11 imorse, köpte massa saker sen ringde vi på en divan soffa och då hade vi tydligen 40 min på oss om vi skulle ha den så stressade gärnet t kumla och hyrde en kärra sen till örebro och kolla på den och den var super fin så vi tog den. sen hem och duscha man vart ju genomsvett av att bära soffan 4 våningar ner... sen kl 4 började viktors hockey match men dom låg under med så mycket så vi åkte hem när 2:a perioden var slut. lite senare kom några och köpte min gamla säng och direkt då bar vi in viktors säng på mitt rum och upp med soffan på hans rum och fixade resten och fyy 17 vad nöjd jag är, det ända som saknas är en tv och det ska jag köpa på onsdag så det går undan nu! imorn kommer filip hit, sen på kvällen ska jag plugga. men nu ska jag sova helt slut i hela kroppen efter allt bärande fram och tbx, nä uschh godnatt
 
tyvärr så får ni ingen bild förns tven är på plats och allt är klart!
däremot vill jag säga att jag saknar min underbara bästis nåt enormt mycket:(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0