bra start på lovet!

lovet har börjat super bra! i fredags sov filip här vi hade det jätte mysigt. lördag morgon hade jag samling kvart i 11 i åsbro för match mot lillån, och det gick super bra, vinst med 4-1 sen åkte jag direkt t filip efter matchen och var där tills 5 då han skulle till örebro. sen åkte jag till felicia och vi somande till slut sent hemma hos mig. hon åkte runt 12 igår och jag åkte direkt till filip igen. åt 3 rätters på kvällen och hade det super trevligt, mysigaste natten på väldigt länge! och idag vaknade vi ganska tidigt och åt frukost runt 11 sen drog jag hem typ direkt efter och duschade och mötte upp emma vid stationen, sen åkte vi t örebro och åt och shoppade lite, en riktig toppendag har det varit. och den är inte över än, ikv kommer min efterlänktade ebbis, det ska bli såååå kul att träffa henne! och imorn får vi se vad som händer, som ni märkt så har det hänt saker heeela tiden sen lovet börja och det är det jag gillar! men nu hade jag tänkt ringa fill, puss
 
 
 
 
 
why so ugly?
 
 
+ en ögonbrynspenna
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0