livet på topp

hej på er, har inte orkar bloggat för jag känner att jag inte har haft nåt intressant att skriva och jag vet hur tråkigt det är att läsa sånna inlägg-.- i fredags kom filip t mig typ runt 5, vi mös ner oss vid min ickefungerande tv, uschh orkar inte ens ta upp det blääää på boxerfan, men ska få en ny nu i veckan som tur är! aja iaf, vi la oss i soffan och kollade på dumma mej hihi mysigt, efter det gick vi en promis med dogsen t ica och köpte massa godsaker. vi gjorde inget speciellt egentligen men det var bara så skönt att ha han i närheten eftersom vi inte hade varit sen i måndags, det är för länge för mig, jag behöver verkligen han♥ sen åkte han runt 8 igår kväll och då kom viktoria hit, så vi satte oss med popcorn framför en vidrig skräckis, varför gillar man ens feelingen att bli rädd?!? sen åkte hon hem typ halv 9 och sen dess har jag pratat med mitt hjärta men nu har vi lagt på och det är läggdags för vilmis så godnatt på er, hoppas eran helg blev så lyckad som min!
 
 
 
haha söt
haha mamma är rädd för att filip ska gå hungrig...... 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: j o h a n n a

åh detsamma gumman!!!

2013-10-16 @ 21:20:21
URL: http://johannnakarlsons.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad går du för linje?
Vad kallas det där jätte mumsiga på bilen längst ner? :):):)

Svar: vård&omsorg:) s´more dip(Y)
vilmainfocus.blogg.se

2013-10-17 @ 17:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0