allt mellan himmel&jord

hej, oj känns som att jag haft en paus... förlåt för det bejb´s♥ 
allt möjligt har iallafall hänt under dessa dagar, jag och filip har firat 7 hela månader, jag har pluggat i stort sett varje dag, jag har fått min efterlänktade boxer och tro det eller ej men tven fungerar(y ätit middag hos filips kusin, haft öppethus i skolan i lördags:@ lärt mig en avicii låt på gitarr:$ och massa mer. Den här veckan känner jag på mig att den kommer bli piss, jag får inte träffa världens bästa förns på torsdag pga massa prov båda två har vilket gör mig jätte ledsen.. men jaja sånt är livet herregud har inte pluggat så här mycket i hela mitt liv, shit kunde aldrig ens föreställa mig gymnasiet så här jobbigt och speciellt inte min linje men tror det blir bättre efter paktiken som vi har v.46. nu ska jag gå ner och hämta mat och sätta mig framför nya ensam mamma söker sen kolla igenom anteckningarna till proven vi har onsdag och fredag, tror dom kommer gå bra kan det mesta. sen ska jag sova, godnatt
 
ser det här i kylskåpet när jag skulle äta frukost, behövde veeerkligen en mascara så himla gullig!
 
 
 
hahah omg så ful älskling 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0