stockholm!

förlåt för det dåliga uppdaterandet men har haft fullt upp! 
-
igår var jag och klassen i stockholm, gick upp halv 4 och bussen gick halv 6 gassshh vad trött jag var.. när vi kom fram gick vi till nåt riksdagshus och hade ett rollspel och var med i olika partier, det sööög tog sjukt lång tid också. efter det hade vi typ 2 timmar på oss att äta och gå fritt oså, vi försökte hitta subway men eftersom ingen hittade där så gick ju det sådär haha så vi åt pizza på nån italiensk resturang, bland den godaste pizzan jag ätit lätt!! efter det gick vi runt och kollade lite, åt glass och bara chilla tills vi skulle samlas till en guidening i gamla stan och det var nog bland det tråkigaste jag gjort seriöst! sen gick bussen typ direkt när den var slut. sov typ hela vägen så himla trött, vi kom hem runt 8 och kl 9 sov jag haha(y ikv ska jag t fille och imorn fyller pappiii, så himla skönt att vara ledig!!
 
lite bilder från de senaste dagarna:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
nu: nalle puh maraton:D:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0