roligaste dagen på länge!

den här dagen har lätt varit roligaste dagen på länge, jag svär att jag är mer vältränad än någonsin efter idag så mycket min mage har jobbat under allt skratt! kollade på väääärldens tråkigaste musikal idag uschh 2 fucking timmar man somna typ 1439584 ggr innan den var slut.. drog tbx t skolan, åt lite sen gick jag & fille t marken en stund, åt 2 munkar och drack en chailatte och har ingen aning om hur min mage mår men vart så mätt så jag knappt kunde gå.. sen drog vi hem t han en stund, mös som vanligt, men extra mycket eftersom jag inte kommer träffa han på hela helgen:'( drog hem runt 5 för han skulle packa, åkte förbi marken igen och köpte jordgubbar så sjukt jävla gott och sen dess har jag inte gjort så mycket, ikv ska jag bara mysa med familjen längesen nu! och imorn ska jag träffa min efter länktade bästavän så helgen blir nog lyckad iaf! 
 
 
 
 hhahahahha dör!
 
vill även gratta linnea som fyller hela 16 barrar idag, 
stor tjej nu;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

ÅÅÅÅHH TACK BÄSTA<3<3

2013-05-04 @ 14:32:51
URL: http://alvapluslinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0