onyttig idag..

väcktes kl 8 imorse, gick upp och chilla lite tills viktor&emma kom, gick in och sjöng för min fina pappa som fyller år idag. sen kl 12 kom farmor&farfar, vi fikade oså sen gick jag ut och sola i typ 2 timmar och det lönade sig nog, är helt röd i hela facet.. runt halv 3 drog jag och fille t östansjö där hampus, oskar och jocke var. drog t bäcksjön och spela volleyboll, fotboll och bada, fett najs väder ju! efter det drog vi t milano och käka pizza så har blivit en riktigt onyttig dag idag.. efter det drog jag och fille hem t han och jag kom hem för en stund sen, är huuur pigg som helst trots att kl är halv 2. imorn ska vi jobba i trädgården, bläää på det, tur att man har en så gullig pojkvän som hjälper mig(a nä nu ska jag sova, godnatt
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0