life is perfect when you have somebody so fucking wonderful to live it with

hej och förlåt 3857653 ggr om för att jag bloggar så sjukt dåligt.. 
-
helgen har varit perfekt, var med min fina pojkvän fredag och lördag sen på söndag var jag med min efterlänktade felle, har inte varit sen i oktober förra året haha fyfan.. skulle egentligen varit med ebba men hon hade ingen skjuts tyvärr men ska spendera hela helgen med henne på järnvägencup så det blir nog bra iaf(y har hunnit med att sola både ute och i solarium, plus ett premiärdopp i poolen, baaaajskallt var det seriöst.. var även med julia, hampus, mikaela & moa en stund i fredags snacka massa och runt 11 drog vi t donken och har varit där varje dag sen dess:$ fuck vad fet, sa ju att jag skulle bli stammis när jag fick moppe;);) tränade även fotboll idag för första gången på två veckor, sjukt tungt.. speciellt med mina andningsproblem:/ men det funkar och på torsdag spelar jag min första match för iår, ska bli najs! och får ju inte glömma att svergie vann vm också gryyyymt!! 
 
lite bilder från de senaste dagarna
 
 
 
 
 
 
 
haha dör:')
hhahhaha fyfan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0