järnvägencup

igår kom ebba hit efter skolan. direkt vidare t marieberg, köpte ett par nya svarta byxor och ett par ballerina. kom hem runt 7 kanske, börja fixa oss. emma och jossan hämtade oss hos mig halv 10 sen drog vi direkt t frimis, vilket jäääävla drag säger jag bara, shit vad mycket folk det var, gick lixom inte att gå nånstans men det var så sjukt kul plus att devetdu uppträde så det vart ju ett jävla liv. drog hem halv 2 sen när vi kom hem somna vi direkt. jag vaknade av tutan idag runt 8 kanske, väckte ebba vid 10 sen fixa vi oss och drog ner till 11, och var där tills 7 typ. åt grillat förut så är proppmätt och nu ska jag snart sova för mer handboll imorn. som tur är, är filles första match 12 så det är chill! godnatt
 
lite bilder från de senaste dagarna
hahaha dör så söt:')
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0