du förstår inte!

jag hade ingen aning om vad äkta kärlek var innan jag träffade dig! du är det finaste en tjej kan få. det finns ingen som dig, du är den snällaste och mest omtänksamma person jag någonsin har och kommer träffa! jag förstår inte hur jag har klarat mig utan dig! du lyser upp mina dagar som månen lyser upp himlen på natten. känslan att vara så otroligt kär går verklingen inte att beskriva, det pirrar i magen så fort du tar på mig, din närhet är allt jag behöver! blir knäsvag varje gång du kollar mig i ögonen och säger jag älskar dig. du är verkligen allt jag behöver filip! trodde ingen hade lika dålig humor som jag men jag hade visst fel. trodde aldrig jag skulle hitta nån som är så lik mig så jag blir orolig, utan dig vet jag inte vem jag hade varit idag, förmodligen den torraste människan på jorden.. att bara få höra dig skratta gör mig varm i hela kroppen, blir mer&mer kär i dig för varje dag som går. du är det finaste som existerar på denna jord och jag älskar dig mer än det finns stjärnor på himlen
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0