så jääävla kär

Vi har varit homiies sen början av 8:an men i mitten av 9:an förvann dom känslorna totalt och jag vart så jävla kär i dig, en kram av dig var det bästa jag visste, din närhet, allt med dig fick mig att må bra! allt jag tänkte på var dig, seriöst allt! så fort jag gick hem från skolan ville jag tbx, som jag sa t dig, du fick mig att älska skolan bara för att jag skulle få träffa dig! det har tagit så sjukt lång tid att få fram att jag verkligen tycker om dig, jag försökte säga det i skolan när vi var själva men det gjorde mig så osäker att inte veta om du kände likadant så jag våga inte ta chansen att förstöra våran vänskap. sen bestämde vi oss äntligen för att hitta på nåt utanför skolan och finally, första kyssen var lätt min livs bästa kyss!! den helgen var den bästa helgen i mitt liv! du är verkligen det bästa som hänt mig filip, när du tittar mig rakt in i ögonen och säger att du älskar mig så smälter jag totalt! får inte fram ord hur bra du är älskling, finns verkligen inget bättre än dig, världens underbaraste pojkvän helt klart! vet inte vad jag skulle göra utan dig helt ärligt, aldrig känt så här på allvar, mina känslor för dig är starkare än någonsin! jag älskar dig så otroligt mycket!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bobban

vad fina!! Glad för din skull vännen <3

Svar: tack hjärtat!<3
vilmainfocus.blogg.se

2013-03-22 @ 18:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0