we're happy, free, confused and lonely at the same time

i fredags drog jag, fille hampus, kempe och johan in t örebro direkt efter skolan, åt på burger king och så sen runt 7 började bion, baksmällan 3. bland den bästa filmen jag sett jag skojar inte så grymt bra, man skrattar konstant det kan jag lova! tåget hem gick runt halv 10 sen hem och duscha sen drog jag t fille. finns inget bättre än att vakna upp bredvid min fina pojkvän, åt frukost och eftersom det var så himla fint väder så drog vi och badade. var där hela kvällen och drog hem nångång runt 1. idag har jag varit med linnea hela dan. åkt moppe i spöregn kollat på film, ätit gott, spelat kort och bara snackat, det var skönt eftersom vi inte varit på jag vet inte hur länge. nu ska jag fortsätta snacka skype med babeeee vi hörs när vi hörs
 
senaste:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0