back on track

är tillbaka lite smått nu, vet inte om uppdateringen kommer vara bäst nu från början nu, men antar att det blir bättre med tiden, eller ja man får väl hoppas. idag har jag fan solat 4 timmar om inte mer, legat ute sen jag vakna typ till 2 ungefär haha. halv 4 skulle jag t sommarjobbet för en intruduktion och då fick jag reda på att jag inte börjar förns nästa vecka och ja it suck's men vad ska man göra? efter det drog jag hem sen runt 6 drog jag ner och hämtade linnea på ip och så drog vi t dollar store och köpte gott och åkte hem t henne och kollade på top model, skönt att bara chilla ibland! men nä nu ska jag lyssna på musik tills jag somnar, godnatt:)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0