i'm back!

hej på er, har haft ett litet break som ni kanske märkt men nu är jag back on track. det har hänt massor under tiden jag inte bloggat. varit massa med fille och umgåtts med fina vänner, badat en hel del, solat som bara det och blivit riktigt brun, fått min lön och shoppat för hälften haha, ätit massa god mat och mycket godis hehe(a gymmat varje dag! pfft just kidding:') nemen back to reality köpt ny bil och husvagn haha känns som vi blivit rika under några dagar bara haha och massa mer. så hela dagen idag har jag varit i kristinehamn och kollat husvagnar, hitta en jätteliten skitsöt husvagn som är perfekt för oss nu när viktor inte åker med. fick dock inte med den hem idag men hämtar den imorn. skriver imorn, promise!
 
 
 
 
conversen t höger är marinblåa inte svarta!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0