Q/A DEL 2

helluuu
 
1. Vem litar du allra mest på? 
2. Finns det något med dej själv som du skäms över?/och något du är mest stolt över? 
3. Vad brukar du göra på helgerna ? 
4. Vad säger din mamma om dina piercingar? 
5. Gjorde dom ont? 
6. Hur lärde du känna din bästavän? 
7. Hur länge har du och killen vart tsm?
 
svar:
1. allra mest måste jag nog säga ebba!
2. ohja, hela jag, min kropp uschh spyr på mig själv.. finns inget jag är nöjd över!
3. oftast träffar jag pierre och ebba:)
4. navelpiercingen gick hon med på men hon visste ju inte ens att jag hade tagit tungpiercingen så hon vart skaaapligt arg på mig när hon såg det haha.. ;)
5. nej faktiskt inte:)
6. vi firade midsommar tsm och då kände vi knappt varandra och sen dess har vi varit så tajta man kan vara:)
7. ungefär 1 månad och 2 veckor:)
 
ebba
 
1. Hur kommer våran sommar se ut???? 
2. Vadär det bästa och det sämsta med mig?
 
svar:
1. ojojoj, vi kommer vara hetast på beachen det kan jag lova, vara mer än någonsin, göra saker vi aldrig gjort men alltid velat, feeesta som bara den, skratta mer än någonsin, ta masssaaa kort, gå upp för backen 238478 times så vi får magrutor, bli brunare än någonsin!! och massaaaa mer kan inte ens föreställa mig hur greeeat det kommer bli:*
2. det bästa med dig är att du alltid finns där när jag behöver dig, du får mig alltid att skratta och jag mår så otroligt bra i din närhet! du är den bästa personen jag har träffat i hela mitt liv, du är den enda som jag verkligen berättar allt för och den enda som veeerkligen förstår mig! du är den bästa vännen i hela världen och jag älskar dig mer än du anar och jag länktar sååååå tills du kommer hem och jag får krama på dig min solstråle
det värsta med dig är att vi inte blir oss själva när vi är med andra..
 
Hampus Hommmmmiiiiieeee
 
Hej i dig pajas ! Ooooj vilken fin blogg du har ! gillar den verkligen , bästa bloggen någonsin <3 Kramis din bög frieend ^^
 
svar: 
åh vad gullig du är bästiiiiis!!! massviiis med kramizar;)

lisette
 
hej sötnos:) 
1. du har väl tandställning? hur länge ska du ha kvar den? 
2. du har så otroligt fint hår, hur gör du? 
3. kan inte du lägga upp en bild på alla dina navelpiercingar? 
4. vilka är dina närmaste vänner? 
5. hur många hundar har du och vad heter dom?
 
svar:
1. jajamän, ska ta bort den nångång i februari:)
2. åh tack så mycket, vad glad jag blir! gör inget speciellt egentligen, fick ett superduper bra schampoo&balsam av mamma&pappa i julklapp som heter "Sheer blonde" som gör det blondare och reparerar det slitna oså sen använder jag ju bara värmeskydd innan jag plattar oså sen är det inte så mycket mer:)
3. jo absolut det skulle jag kunna göra:)
4. står i del 1:)
5. 3 stycken, Hugo, Laban och Doris:)
 
lina pettersson
 
hej, din blogg är superfin! 
1. vad gör du om dagarna? 
2. läste att du börjat gymma, vart gymmar du? är det bara där? 
3. är du verkligen kär i din pojkvän? 
4. har ni gjort nåt om du vet vad jag menar?;) 
5. är du nöjd med dig själv? 
kramis
 
svar:
tack så jättemycket!
 1. tränar, umgås med vänner, pluggar och gymmar typ, inget speciellt:)
2. Actic på Alléhallen, jadå det är superbra!
3. ja det är jag!
4. HAHAHA vafan är det för fråga, det har inte du med att göra:)
5. nej absolut inte!
kram
 
matildaaaaa
 
1. Vem var din första kärlek? 
2. Är du taggad inför gymnasiet? 
3. Vilken linje ska du gå? 
4. Vill du gifta dig och få barn i framtiden? 
5. Erkänn att du saknar miiiiig? 
6. Vad tycker du om miiiig? :D 
puss
 
svar:
1. Ludwig:)
2. jadå det ska bli najs:)
3. Vård&omsorg:)
4. haha självklart!
5. om jag gör.. saknar oss:(
6. du är en som alltid lyssnar om jag har nåt att säga, superduper snäll, och rolig att vara med, saknar diiiig sååå:(
pusss
 
Affe
 
Tja brow, va tycker du om mig?:)
 
svar:
jag tycker du är en sjuukt bra kille! assnäll, finns alltid där, en man kan lita på till 100%, rolig och hur jävla knäpp som helst;)
 
anonym
 
Hej, vill bara säga att du har en jättebra blogg som alltid är intressant & bra! Undrar om du kan lägga upp sminkvideo när du sminkar dig, fixar ditt hår/målar ögonbryn osv? Skulle vara jättekul! :)
 
svar:
tack så jätte mycket, kul att höra! ja det skulle jag nog kunna göra:)
 
anonym
 
1. Hur många har du legat med? 
2. Har du någon pojkvän nu?hur länge har ni vart tsm? 
3. vilka är dina 5 bästa vänner? 
4. Vad har du för betyg? 
5. Vad är du mest nöjd över med dej själv? 
6. Vad vill du jobba/bo i framtiden?
 
svar: 
1. det håller jag för mig själv.
2. ja, 1 månad och 2 veckor typ:)
3. alva, linnea och ebba det är dom enda:)
4. inga bra alls, men skulle kunna lägga upp en bild på dom nån gång om du vill:)
5. måste vara mitt hår isåfall:)
6. som polis i Stockholm eller Götebrog:)
 
devetdu:
 
Kommer du fira midsommar i harge med en badboy ?
 
svar:
det kommer jag nog;) 
 
det var alla frågor hoppas ni har fått någorlunda svar iaf, puss:*

Kommentarer
Postat av: Devetdu

Kommer du fira midsommar i harge med en badboy ?

2013-01-07 @ 22:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0