orkar inteeeee

är heeelt slut nu seriöst orkar inte röra mig en meter.. igår började jag min gratis vecka på forma, kungligt gym kan man ju säga! körde igenom typ alla maskiner, tog typ 2 timmar om inte mer haha.. drog dit direkt efter skolan, körde typ 2 timmar idag igen åh orkar inte.. runt 7 drog jag t actic och körde 1 timme där helt slut, och tänkte lixom vad skönt då cyklar jag hem snabbt så jag kommer hem nångång nä då funkar inte cykel jääääveln så efter att typ ha sparkat sönder den så fick jag gå hem men min 20 kg väska och skavsår på hela jävla fötterna.. jag svär att den som masserar mina fötter nu får vad dom vill! inget tvek på saken.. kuuuul liv
 
riktigt så här glad är jag inte nu, det kan jag lova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0