förlåt 127845 gånger om

allt händer just nu.. som ni kanske vet har jag gått in i deppmode så är inte på asbra humör om man säger så men det blir säkert bättre nån gång, eller ja man kan ju hoppas iaf.. och snälla ni som frågar vad som hänt, säger jag en gång att jag inte vill prata om det så kommer jag ju inte ändra det bara för att ni frågar igen, pleeaseee sååå jobbigt-.- 
-
aja igår hämtade jag ut moppekörkorts böckerna och allt sånt där så pluggade hela dagen typ eftersom jag var sjuk. och idag slutade vi tidigt så jag och linnea drog direkt t gymmet och idag hade vi en pt som körde ut oss totalt, shit asså haha så jävla svaga eller vad säger du linnea;) nä nu ska jag plugga vidare för snart är körkortet mitt, finallt lixoooom(y) 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHAHAHAHAH klenisar (y)

2013-01-18 @ 23:01:30
URL: http://alvapluslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0