Q/A DEL 1

ella
 
tänkte fråga lite antingen eller frågor:) 
1. vit eller svart? 
2. sommar eller vinter? 
3. pojkvän eller kompisar? 
4. chips eller godis? 
5. blå eller bruna ögon? 
6. sola eller bada? 
7. plattång eller locktång? 
8. blond eller brunett? 
fin blogg:) 

svar:
1. svart
2. sommar
3. svår fråga, ärligt talat så kan jag inte välja mellan dom, dom är lika viktiga båda två!
4. godis!
5. blå, men bruna är jääävligt charmigt!
6. sola, men älskar att bada också!
7. plattång lätt!!
8. blond.
tack så mycket!
 
linnea
 
1. Ångrar du att du lärt känna mig? 
2. Ångrar du något du någonsin gjort med mig, typ något galet? 
3. Bästa minnet med mig? 
4. Kommer vi hålla kontakten hela livet? 
5. Är du kär just nu? 
6. Vad tror du killar fokuserar på mest, bröst eller rumpa? ;) 
7. Vad kollar du allra allra först på hos en kille? 
8. Ska vi fortsätta på zumban? 
9. Hur ofta ljuger du? Haha 
10. Har slut på frågor nu :( vad tycker du om mig? 
Puss älskar dig<3
 
svar:
1. guuuudnej, bland det bästa jag gjort!!
2. hahaha ja, salt&ice challenge var fan ingen hit asså..:(
3. oj svår fråga eftersom alla minnen men dig är bra! men får nog bli alla partyyyn vi har varit på, där har vi fan som roligast;)
4. ja det tror jag verkligen, om inte annat ska jag se till att vi gör det!
5. ja!
6. rumpan helt klart!
7. måste faktiskt säga utseedet där.. jag menar "Utsidan ger insidan en chans men insidan ger utsidan sin glans." som man brukar säga.
8. det tycker jag verkligen!
9. haha jadu, händer väl ibland;)
10. åhhhh jag orkar inte du vet vad jag tycker om dig orkar inte skriva en bibel.. du är underbar på alla sätt och vis och jag älskar dig obeskrivligt mycket det vet du bästa!!
 
alva
 
Tjaaa sötnos, här kommer lite frågor! 
1. Favoritfärg? 
2. Favoritbutik? 
3. Dina favoritkläder? 
4. Tygskor eller boots? 
5. Jeans eller mjukisbyxor? 
6. Lockigt eller plattat? 
7. Vem/vilka är dina bästavänner? 
8. Vem/vilka kan du berätta allt för? 
9. Favoritblogg? 
10. Vad är det bästa och värsta du vet? 
11. vad tycker du om mig?
Älskar dig, puss♥
 
svar:
1. tråkig jag vet men måste säga svart.
2. BikBok
3. svarta jeans och en stickad tröja trorja det får bli:)
4. tygskor.
5. alltså det beror ju på jeans bland folk och mjukisar hemma typ;)
6. plattat helt klart!!
7. du, linnea och ebba.
8. mina bästa vänner.
9. får nog bli kenzas:)
10 bästa jag vet är att vara i pierres närhet, umgås med mina fina vänner och spela innebandy. det värsta jag vet är falska äcklen som snackar massa bullshit..
11. skriver som jag skrev till linnea, du vet redan vad jag tycker om dig orkar inte skriva en bibel haha.. du är världens grymmaste vän, älskar dig till månen och tillbaka min fina vän
 
hannah :))
 
1. vad gör dig glad? 
2. saknar du nån just nu? 
3. hur många gånger har du färgat håret? 
4. har du mycket kläder? 
5. gjorde det ont att pierca tungan? 
6. vad tycker du om mig? vet att du inte känner mig men iaf:) 
7. hur gammal är din pojkvän? 
8. är du svartsjuk av dig? 
9. du verkar alltid vara glad är det sant eller? 
10. vilka står du närmast? 
du har jättefin blogg, kram:)
 
svar:
1. när jag gör andra glada.
2. ohja som fan!
3. 3 gånger hela håret och typ 3 gånger utväxten
4. alltså ja det har jag väl men använder inte ens 1/3..
5. nej faktiskt inte, bara några dagar efter:)
6. jadu som du säger, ingen aning om vem du är, men säkert jättesnäll:)
7. 96:a
8. alltså nja inte jätte men visst klart jag blir svartsjuk ibland!
9. haha jajo det kan jag nog hålla med om, är för det mesta glad och om jag nu är ledsen så visar jag aldrig det.
10. mina bästavänner, min pojkvän och min familj:)
tack så mycket! kramis:)
 
 :)
 
Hur mkt får du i månadspeng? 
Vad gör du för pengarna? 
Hur länge håller dom innan dom tar slut?
 
svar: 
1. förut fick jag pengar när jag behövde det men det blev runt 1000-3000:- i månaden så nu får jag bara barnbidraget.
2. shoppar och hittar på saker med mina friends:)
3. ojojoj dom försvinner snabbt haha nemen oftast försvinner dom såfort jag shoppar men nu när jag bara får barnbidraget måste jag börja tänka vad jag lägger pengarna på!
 
anonym
 
1. Vem tog din oskuld? 
2. vilka affärer shoppar du på? 
3. Har du ngt tips på att gå ner i vikt? 
4. Finns det något du aldrig i ditt liv kommer göra? 
5. Eller vill göra allra mest?
 
svar:
1. det håller jag för mig själv.
2. mest BikBok och Gina:)
3. ät frukost!! försök att äta lite mindre portioner, småät inte och träna så mycket man kan så kan jag garantera att man går ner!
4. oj svår fråga det vet man ju aldrig men att vara med i fear factor kanske. det är jag nästan 100% säker på;)
5. jag skulle verkligen verkligen vilja hoppa fallskärm eller bungy jump!
 
emma
 
hej vilma:) 
1. har du gjort nåt dumt nångång?:) 
2. lite pinsam fråga men använder du stringtrosor?:$ 
3. har du nån speciell stil?:) 
4. vad tycker du om mig?:) 
5. vad ska du gå på för gymnasium och vad för linje?:) 
och btw din bror är fett snygg!:$
 
svar:
1. jajo ett antal gånger!
2. haha ehm vilken fråga? men ja det är det enda jag använder för det mesta:)
3. alltså nä det tycker jag inte, köper bara det jag tycker är snyggt, ganska uppenbart men ja du fattar..
4. ingen aning om vem du är tyvärr:/ men säkert snäll!
5. vård&omsorg på Alléskolan:)
haha ehm vad bra att du tycker det! i guess?:o
 
olivia lewin
 
Dåååå kör vi 
1. Vilka eller vem är din bästavän? 
2. Vad tycker du om mig? 
3. Vad är det bästa du vet? 
4. Favorit mat? 
5. Favorit affärer? 
6. Vart skulle du vilja resa? 
7. Vad skulle du vilja göra med mig som vi inte gjort? 
8. Vad är din högsta dröm? 
Puss & kram sweetie
 
svar:
1. svaret finns lite längre upp:)
2. oj vart ska jag börja?.. riktigt bra tjej som jag inte känner så superduper bra men känns som vi känt varandra i år! supersnäll, skitsnygg och lätt att prata med, jävligt lik mig i sättet, twiiiins you know:*
3. svaret finns längre upp:)
4. får nog bli fläskfilé och potatisgratäng med bea och vitlöksbröd, godare blire fan inte;)
5. BikBok
6. Thailand helt klart!
7. ehm, typ åka till Stockholm en heldag och shoppa och bara umgås, skulle vara så mysigt!!
8. att få bygga mitt drömhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0