daaamn vad seg dag

shiit vad dagen har gått segt, imorse låg jag fan kvar i sängen till typ 7 haha orkade seriöst inte gå upp.. såg ut som ett monster när jag drog t skolan haha.. hade dubbel so dom två sista lektionerna, ärligt talat det finns fan inget värre, hemsk på riktigt:( slutade 20 över 3 drog hem typ somande i fåtöljen som vanligt och vaknade upp typ 3 timmar senare orkar fan inget längre.. imorn ska jag och johanna iaf gymma, känns skönt blir nästan en konstig feeling med en dags uppehåll när vi kör typ alla andra dagar så ja:) nä nu ska jag nog försöka sova lite så jag kommer upp lite lättare imorn iaf, puss
 
2 fucking days tills du är hemma älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0