bowlingkväll med världens bästa lag

orkade inte blogga igår när jag kom hem. var iaf på bowlingkväll men stjärnorna, pizzan smakade dock skit och jag tappade bort en hundring men annars var det great haha. utklassade hela laget också, nåt positivt;) kom hem runt 9 typ kanske och kollade bara på tv resten av kvällen. idag ska jag inte göra ett skit förutom att städa eftersom min bror fyller hela 20 bast imorn och vet ni, jag kom på nu att jag inte köpt nåt..:OO äsch en kram är det enda han är värd haha nejdå jag kommer på nåt. men nu ska jag nog göra klart sista frågorna på moppeskiten, hör av mig sen:)
 
 
ni är så söta när ni äter tjejer:')
 
 
 
 
 
yeaaah buddyyy(y
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0