3 rätters på Hella

kl var stalld på 6 imorse, sminka mig och fixa lite saker oså sen hämtade dante mig sen drog vi t gymmet runt 7 haha ingen vana kan man ju säga.. duschade sen åt vi frukost där sen drog vi t pw's och tjatade lite med gubbarna, kom hem runt 11, sov en stund haha trötter asså, sen hade jag och johanna bara bestämt att vi skulle äta i örebro idag men blev även ett gympass igen haha så idag har jag kört hårt, och med det var jag fan värd 3 rätters på hellas, såååååå superduper gott men man kände ju att man blev skapligt övermätt också men ja det borde väl vara normalt efter 3 rätters. gjorde största tabben också herregud kan fan inte skämma ut mig mer så vill fan inte ens ta upp det haha.. :$ satt där i typ 3 och en halv timme sen drog vi hem. och nu sitter jag här helt jävla död, saknar min pojkvän och vill bara sova så ska fan göra det snart. godnatt och tack johanna för en lyckad dag.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0