20130131

hej på er snyggingar, jag vet att jag suger på att blogga men jag sover fan bort hela dagarna sen när jag vaknar orkar jag inget.. 
-
skolan var seg som vanligt.. så jävla tråkigt och nästa vecka börjar alla nationella prov också fml typ:( slutade 5 i 3 gick hem direkt och nu sitter jag här och har hur tråkigt som helst, är jätte trött haha standard, seriöst börjar fundera på att ta nånting mot det för det är fan sjukt att jag är så här trött varje dag:( gör ingenting om dagarna längre nu när mitt gymkort tagit slut men ska fixa det i veckan, ska bli så skönt att komma tbx, sen ska måste jag börja med innebandyn snart också, saknart nåt otroligt! 
 
jag saknar dig nåt otroligt bästavän..

Kommentarer
Postat av: ebba

jag saknar dig med världens finaste <3

2013-01-31 @ 20:03:31
URL: http://ebbaakesson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0