you can be my prince and I can be you're princess

ligger i sängen och myser med emmis, vi har precis ätit kycklingsallad, så himla gott! men ärligt jag saknar kolhydrater skaplingt mycket nu faktiskt, lixom finns inge godare än potatis och det verkar ändå inte funka för mig.. så vet inte om jag ska köra som vanligt igen och träna mer bara! jag kan ju säga att vart jag småhungrig när jag åt som vanligt så tog jag ju typ frukt eller en knäckemacka nu får jag inte äta nåt av det så då tar jag godis istället och det är ju allt annat än bra för dieten så jag har inte ätit så mycket godis på länge som jag gör just nu så ja.. fan:( men jaja jag ska inte klaga, för vissa funkar det och för andra inte, så äre. men nu ska vi kolla film puss
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Varför har du blivit av med din telefon?

Svar: lång historia hehe..
vilmainfocus.blogg.se

2013-02-19 @ 22:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0