ohhh this is gonna be a good night!

åt nyss världens godaste zuccinigratäng, har faktiskt ingen aning vad zuccini är haha.. men gott var det;) 
slutade egentligen 20 över 3 men skulle vara hos tandläkaren 3 så tog 20 över 2 bussen, skaaaapligt chill eftersom vi hade dubbel so i slutet, och inte fan jobbade vi nåt heller eftersom en viss fille är så otroligt jobbig haha, och det är aldrig jag ifall ni undrar asså;) tog 5 minuter hos tandläkaren haha så jävla ovärt skulle ba få min natt tandställning sen var det klart, drog hem och gick direkt t gymmet. sen hämta mamma mig och sen dess har jag inte gjort så mycket, standard.. men nu ska jag mysa med the family, puss
 
men hej bra kvalité-.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0