nervööööös

uschh har så mycket blandade känslor för imorn. " det kommer bli skit bra, eller kommer det? nä det kommer se förjävligt ut, eller jo det blir säkert asbra det borde det bli iaf! nä asså nä det kommer det inte alls, eller?! " jag får huvudvärk:( 
-
dagen sög pung, fille är fortfarande sjuk och det finns seriöst ingen som har så dålig humor som oss så det är hur torrt som helst, miss u buddy:( kände mig inte bra varken igår eller idag, ont i halsen och allmänt seg, hoppas det blir bättre snart iaf! nu ska jag lyssna på lite musik och se om jag kan somna, antagligen inte, brukar inte kunna det när jag är nervös för nåt-.- puss
 
bli frisk då babeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0