lifes goes on if you just wait for it

det är fan tråkigt att inse att jag inte gör ett skit om dagarna längre, så jävla rastlöst. väntade med hampus efter skolan tills hans buss gick, orkade inte cykla hem eftersom det snöade så otroligt mycket.. drog hem, åt mat och jag måste säga att det är otroligt jobbigt att gå på diet, trors att det är första dagen hehe.. otroligt svårt att välja vad man ska äta i skolan så funderar på att skita i att äta överhuvudtaget sen bara äta när jag kommer hem men jag är ju förfan hungrig konstant.. och hoppas det funkar nu för annars dör jag på riktigt orkar inte med det här mer:( men nu ska jag sluta klaga och fortsätta snacka skype med pajaserna, puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0