keep calm it's fridaaaay

hade ju som sagt nationella idag, gick superbra faktiskt skrev massor! fick skjuts hem av viktor sen drog vi typ direkt t örebro, hade huuuur kul som helst som vanligt, men efter att jag hade hittat mitt så fick man ju vara värsta slaven t han uschh helt slut ju hehe och som vanligt gör jag min standard tabbe, skulle fixa till skorna, böjer mig framåt och sen när jag kollar bak står det två äckel turkar och gör tummen upp, blääää spyr på dom.. hhaha asså orka mig själv:( fick med mig två skitsnygga bondelid tröjor så jag är nöjd. 
-
igår var jag ju även i romme, tyvärr blev fille sjuk på bussen så fick åka med patrick & hampus men vi hade skitkul! åkte i skogen och jag ramlade konstant, hampus hade åkt långt före och patrick fick lägga sig ner för att orka skratta:( okejokej jag åker som en stjärna men i backarna för helvete, jag på liten yta, njaaaaa:$  hehe bra självförtroende, stjärna HHAHA grymt(y
 

 
måste säga att du är gullig putte som tar kort på mig istället för att hjälpa mig upp..
 

Kommentarer
Postat av: Alma

Vem är Viktor? :)

Svar: min bror:)
vilmainfocus.blogg.se

2013-02-08 @ 19:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0