fuck rubriker

tjafan, skolan var så sjukt seg idag, gick hem och åt lite, sen gick jag och pappa ut på en promenad med dogsen men blev liiite längre för mig haha jag och doris fortsatte till alva och träffa henne sen kom fille en stund också eller ja en stund stog säkert och prata i 2 timmar eller nåt, sjuuukt länge iaf eftersom mamma skulle hämta mig och hon var och handlade och då vet man ju att det inte tar "en liten stund" som hon brukar säga haha.. och nu ligger jag i sängen med en filt och täcket och fryser ihjäl har fortfarande inte blivit varm än vafan.. men är jävligt trött så funderar faktiskt på att sova, så godnatt.
 
 

Kommentarer
Postat av: J o h a n n a

du är så vacker!

2013-02-28 @ 20:37:37
URL: http://Johannnakarlsons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0