fett jobbig dag..

jag och emma vart jätte sugna på nåt gott igår så vi gick t ica och köpte melon, jordgubbar, vindruvor och energi dricka. kolla på mean girls och snackade om seriöst allt, var ju så längesen vi var sist så det är ju inte så konstigt, tack för att du alltid förstår mig! 
-
körde samma idag som igår, 5 timmars teori och det bästa med allt är ju att jag fick alla böcker oså mycket tidigare än alla andra så allt han säger kan jag redan så det blir ju som en repetion för mig och det är ju awesome tyvärr får jag inte börja köra förns snön är borta och det är plus gradigt.. efter teorin drog jag direkt t gymmet, körde 2 timmar idag igen så otroligt skönt! men nu ska jag kolla lite på film i min ensamhet, puss
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0