min födelsedaaag

jag fyllde ju i fredags, dagen vart så himla bra! vaknade av att mamma, pappa och filip kom upp och sjöng för mig. sen fick jag presenter av mamma och pappa bara, skulle egentligen inte fått nåt av dom pga att jag fick fixa mitt "vardagsrum" men fick jättefina presenter iaf! dom hade gjort frukost t mig också så jag och filip åt lite sen började jag kl 9 med julshow direkt, den var jätte bra! fick en present av min favorit bästis också. sen samlades vi i klassrummet och fikade och alla grattade och sjöng för mig, åh ni är toppen allihop!! sen slutade jag typ halv 12, så hem och städa och allt sen kom filip runt 12 så jag satte han i arbete också haha, sen efter 4 kom alla gäster, har fått massaaaa fina presenter, och är sååå nöjd allt blev över förväntan. och i lördags bjöd filip mig på bio, jätte mysigt! sen idag ska han komma och klä granen med oss sen ikv ska vi ha uppesittarkväll med hans familj så det ska bli mysigt, och imorn är det julafton som firas hos farmor&farfar, skriver imorn kväll om jag orkar, god jul på er alla!♥ 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
tack älskling, finaste presenten!!
+ massaaaaa pengar också! 
 
det finaste på denna jord!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0