skola imorn...

jag har lixom inte insett att skolan börjar imorn och att sommarlovet redan är slut, har verkligen aldrig gått så fort! helt ny skola, helt ny klass nä fy, blir nervös bara jag tänker på det. fast är ändå ganska taggad på att slippa transten! skönt att alla nyblivna 1:or är själva på skolan imorn så man inte är själv om att gå vilse hehe:$
-
idag vaknade jag upp på det allra bästa sättet, bredvid världens finaste kille! jag väckte han skapligt sent idag ändå, runt 11 och det är inte alls vanligt brukar ju vara vid 8 i vanliga fall haha. nä fy nu närmar det sig kväll, gud jag lovar er att jag inte kommer sova en blund inatt så känner att jag kommer vara superduper fin första dan, påsar under ögonen och munsår som kom perfekt t skolstarten, typiskt-.-' nä nu ska jag tänka på annat. puss
 
det här var i början av 8:an nångång, känns som igår:o
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0