new in

ni måste faktiskt erkänna att jag varit riktigt duktig på att uppdatera bloggen varje dag, trodde det skulle gå åt helvete faktiskt, men icke sa nicke;) vaknade som vanligt imorse och gjorde allt man brukar göra. skulle egentligen ha match mot Nora idag men dom hade tydligen dragit sig ur serien med omedelbar verkan, så jag och mamma drog t öret istället för att köpa en ny innebandyklubba eftersom min är alldeles för kort men såklart blev det inte bara det;) köpte en skitsnygg rosa sportbh haha, asså seriöst vad har hänt?! rosa har blivit min nya älsklingsfärg ju(y ikv är det även min första innebandy träning på typ 1983438 år känns det som, ska bli spännande att använda nya klubban också, herregud mitt blad är verkligen spikrakt det går ikke!! det får vi göra nåt åt, känner även på mig att jag kommer spy ikv eftersom jag inte sprungit på heeeela sommaren, nån som kommer skämmas idag, eehhh ja..  men nu ska jag bara chilla lite, sen ska vi dra. puss
 
 
 
 
 
 
 
 
 
+ en gitarrsträng:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0