hemmaaaaaa

kom hem runt 7 igår typ, packa upp allt och var klar vid 10 ungefär haha seg? njaaaa. måste säga att det var den bästa semestern någonsin!! har spenderat två superbra veckor tillsammans med mitt allt. gjort alla möjliga roliga saker, ätit jättegod mat, shoppat, varit på liseberg, ätit godis så man spyr,  fiskat både krabbor och fisk, åkt ribb båt, badat huuur mycket som helst och haft riktigt mysiga sommarkvällar tillsammans med dom som betyder mest! dock har sommaren gått otroligt fort, kan inte ens fatta att skolan börjar om en vecka bara, shiit vad det går fort.. jag har inte ens hunnit med hälften av det jag sa att jag skulle göra på sommarlovet:o men har i stort sett varit med den finaste killen i världen hela sommaren och bättre än så kan det ju inte bli så är jävligt nöjd med sommaren ändå!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
den här fina bilden på oss får avsluta, puss:*
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0