första skoldagen avklarad

ja herregud vart ska jag börja. samlades kl 8 imorse i aulan sen gick alla till deras linjer oså sen har vi bara fått massa info och papper och gått runt och kolla massa hela dagen. imorn börjar jag kvar över 9 och kvart över 10 börjar alla lektioner.. fml uschh jag vill verkligen inte det här. vill ha min gamla klass tbx och saknar fille som bara den eftersom jag blivit van att träffa han varje dag i skolan och ja det suger.. dom flesta vill inte gå i samma klass som sin pojkvän och det kan jag inte förstå för jag älskade det verkligen och nu är det borta, fan. 
-
träningen började halv 6 idag och det var så otroligt jobbigt men det är bara bra! men imorn kommer jag ha ont överallt och kommer förmodligen inte ens komma upp.. när jag kom hem stog det lasagnegette på bordet, så jääävla gott. men nu ska jag fortsätta snacka med fille godnatt
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0