grown ups 2

hej på er, igår städade jag mest hela dagen så nu är mitt rum superfint! och var även så duktig att jag tog mig ut på en springtur, ovanligt hehe;) sen vid halv 6 typ drog jag t filip, vi åt jättegod mat och mös på våran 5 månaders dag. dock tyckte vi det var lite för sent för att hitta på massa så idag drog vi t örebro och kolla på grown ups 2, jätte mysigt! fast nu ligger jag här besviken på att han har somnat fast han sa att han skulle vara vaken tills jag somna.. så nu sitter jag här aspigg.. känns som han inte ens är här:( klockan kanske är lite mycket men jag är verkligen pigg, riktigt ovanligt brukar somna redan vid 10 hehe. men nu borde jag nog sova för imorn morgon ska jag och mamma ta en powerwalk. godnatt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0