finaste kusten!

Förlåt att jag inte bloggat men vi har verkligen haft fullt upp! Kom t Kungshamn runt 2-3 typ i onsdags. Huset vi hyrde var verkligen superfint! Packa upp lite saker sen drog vi direkt t smögen där Hampus och hans family bodde. Bada massa och åt jätte god mat det är typ det mesta vi gjort. Sett superfina solnedgångar och extrema utsikter! Igår kom mamma och pappa t oss och vi gick ut och åt allihopa, super gott. Sen åkte vi t våran ö. Frågan är om fille klarar husvagns livet haha men jaja let's see;) nu har vi precis fiskat men inte ett enda napp så nu ska vi gå och bada, vädret är inte på topp men va gör det om hundra år;) ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

ser jag rätt!? är du osminkad vilma? ;) :D

Svar: haha ja gud, det tog jag av mig,för jätte längesen men det tog ett tag hehe;)
vilmainfocus.blogg.se

2013-08-06 @ 18:46:46
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0