sorry brooooes

shit det är en hel vecka sen jag bloggade idag.. förlåt 1000 ggr om:( första skolveckan var väl lite fram & tillbaka, både bra och dålig men nu är allt bra iaf. idag efter skolan följde virre med mig hem, vi kolla på en as läskig film och åt glass haha standard, hon drog lite innan 4 för kl 4 skulle vi åka t farmor men dom var inte ens hemma så allt sket sig ju så jag åkte t fille istället och där har jag varit tills typ nu. vi har mest mysit hela tiden och har även smittat han så han mår inte alls bra.. det var ju inte sådär great men får ösa han med kärlek imorn. nu ska jag snart sova är faktiskt jätte trött. godnatt på er, ska bli spännande att se när jag bloggar nästa gång;)
 
de senaste bilderna
haha bitch please here i come:D:D:D .
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh va snygg du är

2013-08-27 @ 20:45:50
URL: http://Johannnakarlsons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0