chill dag!

runt typ 11 imorse kom farmor&farfar och hälsade på, det var ju ett tag sen jag såg dom så det var kul! efter det drog jag och mamma och pantade burkar, tro det eller ej men 600 fick vi ihop, hela bilen var full haha kanske dags att göra det oftare;) kom hem runt 2 och då började jag direkt med maten, supergott! chillade lite och sen färgade jag ögonbrynen, det behövdes verkligen eftersom dom blekts så mycket i solen. måste även gratta min fina hund hugo som fyller hela 8 barre idag, som present tog jag och mamma dogsen på en riktig långpromenad, det är dom verkligen värda! nä nu ska jag lägga mig och vänta på morgondagen då jag ska få träffa min älskling, och imorgon har vi faktiskt varit tsm i 5 månader, gått super fort tycker jag. jag älskar dig mer&mer för varje dag som går min fina
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0