blåbärspaj mmhhh

är faktiskt lite chockad att jag bloggar redan idag;) idag kan ha varit bland den segaste skoldagen någonsin! fyfan hade en 2 och en halv timmes lektion med 5 min rast mellan den och nästa, fybläää på det alltså! efter skolan drog jag direkt hem t fille vi mös och kollade mtv typ hela tiden jag var där haha men bara jag har han i närheten av mig så spelar det ingen roll vad vi gör<3 kvart över 7 skulle han på träning och jag drog hem och gjorde blåbärspaj gud har inte ätit paj på evigheter och det var såååå gott! om min huvudvärk försvinner så får jag springa bort det på träningen imorn;) nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, är astrött. godnatt
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0